trött på människor som inte fattar

jag är så trött på människor som inte fattar. jag kan inte träffas lika mycke nu som innan pontus kom för måste alltid tänka på honom först kan lixom inte åka in till stan o bara gå omkring för att träffas det är inte kul för han o inte mej heller för att ha en gnällig unge i vagnen kom hem till mej ist är det svårt!?
nej jag kan inte prata telefon för pontus har bajsat eller skriker hysteriskt. oj jag glömde ringa kan det va för att jag har barn att leka mata byta blöjer och söva. om jag nu glömde ringa ring upp igen då så kanske jag kan prata vem vet inte du iaf.
skaffa barn själva era tröga jävlar så kanske ni fattar att det inte är så himla lätt.
du kallar dej själv för min vän men vänner beter sej inte hur som hellst fast du inte har barn själv.
du kanske skulle ha frågat om jag ville ha hjälp nån dag ist för att bara bli sur o gå din väg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0