domen blev hård på sjukan

va på läkarhuset idag o träffa dr olle som är öra-näsa-hals doktor.
han kolla mina öron o näsa sen när han kolla min hals tåg det bara tre sec. så sa han att jag hade/hade haft, körtelfeber.
jag tycker det är jävligt konstigt att VC som jag har blivit stammgäst hos dom senaste två månaderna inte sett det o det tyckte dr olle oxå..
men domen blev iaf operation i jan/feb för att ta bort halsmandlarna.
skulle få en remis till sofia hemmet.
alla jag pratat med säger att dom är jätte bra så jag litar på "er". 
men alla som känner mej vet ju att jag inte är nån sjukhus fantast. skulle ju göra allt för att undgå att göra det men men har inge val här iaf han sa att det är för mitt bästa. så jag får lita på dr olle som för övrigt va den bästa o roligaste doktor jag någonsin haft o han prata hur mycke som hellst o sen när jag gick till labbet så fick jag värdens underbaraste sköterska  som tog blodproverna. man kanske skå åka in till stan varje gång man är sjuk. så känns det iaf.
varför kan dom inte va så trevliga på VC<???


kram på er iaf lololize

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0