ikea vattkopper o trött som fan

hade lunch för tjejerna idag bjöd på hemma gjord paj dom tyckte det gick o äta iaf.
jag pontus, ML mattias, karro evelina, åsa eddie åt lite lunch o fika lite innan/efter alla barn skulle/hade sovit så de va lite mysigt tycker jag.
när ML o åsa med barn gick hem vid tre tiden så fick jag o karro för oss att åka till ikea iegn eller det kanske va mest jag som ville åka från början så att jag kunde byta en lampa jag köpte i måndags.
lite halv komiskt att det är onsdag o jag har redan hunnit varit på ikea två gånger den här veckan o veckan har fyra dar kvar.. hehe
men de blir nog inge mer för ponta va inge pigg idag o jag tror att han är på väg att få dom där vattkopperna nu o det är ju ganska bra så vi får dom gjorda.
men alla säger olika saker om vad som gäller vattkopper vissa säger att dom kommer 5-14 dar efter man blivit smittad vissa säger 10-16 dar vet inte riktigt vad man ska tro. men eddie har ju haft det nu o han är väl smittarn ;) men det är ju bra för vi ville ju ha dom.. hellre nu än till jul.
men nu ska jag fan lägga mej i sängen o fortsätta lyssna på pink o sova är så himla trött efter idag inge kul inte.
men imorn får se vad man orkar om han blivit sjuk vill jag bara gå hemma i toffler o pyjamas o inte göra ett skit.
fortsättning följer.........

kramisar lololize

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0