jul om en vecka o jag är inte klar på långa vägar

dagarna bara springer iväg idag är det bara  7dagar kvar till julafton idag nästa vecka blir det om jag räknar rätt..
jag känner mej inte riktigt färdig för jul firande har inte städat klart hemma o har inte köpt klart paketen till alla. men våra barn har iaf fått rekord mycke paket i år. men idag ska jag köpa klart är planen men de får vi se för mina planer brukar inte bli så långvariga det är ju så när man har barn.
tänke göra lite julgodis den här veckan oxå..

men det jobbiga är att jag är ju dunder förkyld o det har ju pontus oxå blivit o de e inge kul för han sover ju inge bra på nätterna då.. så jag är lite trött men jag fick ju iaf sova till halv åtta idag.
det är jag glad för men han va väl helt slut från igår när han va men faster angela linda (men jag vet inte va hon blir hon är iaf micke o angelas kusin) o hennes son kim som är syssling till pontus blir det väl.. aa som ni vet micke har ju så himla stor så fast jag o micke snart har vart tillsammans i 4år så har jag fortfarande lite svårt att veta vem som tillhör vem o vad alla är.
 om ni fattar va jag menar..

nee nu måste jag väl börja med allt om jag ska hinna med allt idag.

ha en bra dag kram lololize

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0