lite dålig vecka

jaaa idag är jag nästan säker på att det är vattkopper.
så jävla tråkigt men men bra att få det gjort nu än senare.
o jag mitt snille baka ju typ fem satser med bullar igår men de jag inte tänkte va hur jag skulle få plats i frysen knäppt..
så nu får jag bjuda på massa fika :) ni som inte är rädda för vattkopper..
min älskade son han står o kollar på barntv o kliar överallt men han är lugn iaf.
nu ska jag städa o kanske vila lite.. är så himla trött.. natten va inte så himla rolig pontus va jätte lessen flera gånger så de va inte så kul.
o inte roligare blev det att det är skit väder i dag heller inge kul inte..
som ni ser så är det inte mycke som är kul just nu...
jag har en lite halv dålig vecka..


kramisar lololize

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0