min sköna morgon

idag vakna jag med ett ryck vid halv sju..
fan det konstigaste jag vart med om men jag kunde inte somna om iaf så det va inte så kul..
men gick o lämna eric på lekis vid kvart över sju iaf så det blev ju iaf ett barn mindre hemma..
pontus är lite halv dålig...igen.. kanske är vattkopperna som är på väg man vet ju aldrig.
jag håller på att baka nu iaf o vi leker lite med bilar sen ska vi väl städa lite det är väldigt stökigt hemma just nu o så vill jag inte ha det...
ska väl jul pynta lite till o slå in alla julklappar vi köpt..
nee nu har nog degen jäst klart så vi ska börja baka.. pontus sitter ju o kollar på piff o puff så man ska ta vara på den lugna stunden.


kramis lololize


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0