sjuka familjen

jaa men när ska vi få va friska då???
jag e iof frisk är bara lite förkyld men inge att klaga på..
men micke har fått öronflamation o är dunderförkyld o har feber, pontus kräks hela tiden o är jätte snorig. inge kul alls..
med fyra dar kvar till jul så vill man ju bara att alla ska bli friska snart..
vi ska ju åka hem till nyköping på julafton o fira med mamma syrran o mickeL (mammas kille)
ska bli jätte roligt har inte firat jul med mamma på tre år nu.. så det ska bli kul..
ska julstäda lite ikväll tänkte jag o va lite jobbig för jag o micke hade bestämmt oss för att inte ha gran men jag tror att jag vill de iaf.. men vet bara inte vart jag ska ställa den..

nu ska jag åka o köpa dom sista klapparna..

kramis lololise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0