en LÅNG lördag

min dag börja med att pontus tog sovmorron till åtta jätte skönt.
vi tog det lugnt på morron gick ut i lekparken med AnnaLena o Daniel o lite senare kom Mattias ut o lekte pontus tyckte det va jätte kul.
sen somna ponta o när han vakna åt vi lunch innan vi skulle göra oss ordning inför Neonas dop.
AnnaLena o Daniel åkte före o hjälpte till.
jag o ponta gick till mat piraten o handla mat till honom o lite choklad va bara tvungen tog kanske tre minuter att gå från AnnaLena o Mattias o dit men asså när man skulle tillbaka, jag säger då det som lat stockholmare så klarar man inte riktig backarna här i östersund. alla vägar lutar neråt hur orkar man men alla i denna stad är ju jätte smala o ser så himla sportiga ut kan bero på backarna!? sen körde Mattias oss till dopet. ponta va jätte JOBBIG på dopet jag hade glömt nappen (mitt fel jag vet) så han ville straffa mej så han ville inte sitta still o bråka jätte mycke så vi fick gå ut så vi såg inte så mycke av dopet. åt smörgåstårta o fika lite. vi gick hem till Lotta o Mattias o öppna paket o så ville släktingarna se hur dom bor sen gick vi till en lokal o åt middag älvköttsgryta va jävligt gott trodde inte att det skulle va det. men ponta gilla inte den maten. blev jätte sen middag men det va så himla tätt inpå från fikat. vi va inte hemma hos AnnaLena o Mattias fören strax efter nio o pontus somna inte fören halv tio. vi kolla på repris av doobidoo va jätte roligt o satt o prata lite eller ganska mycke o nu sitter jag här o skriver lite.
men jag är ju så himla kär i denna stad fast de är bara backar det kanske är det som ger den den lite charm.
jag ska åka till Lotta o Mattias imorn på fm så jag o ponta ska sova där tills måndag då vi ska åka hem.
men jag gillar värkligen denna stad o alla människor jag har mött i den.
nästan så att man inte vill åka hem men jo jag saknar micke o maya nu.
men jag hoppas att jag kan åka hit snart igen o träffa alla.
men jag undrar fortfarande vem kom på att bygga städer på berg???
love you all
kramis lololize

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0