farsdag o tråkig söndag

farsdag den hemskaste dagen på året i min mening...
vem ska jag fira denna dag???
jag firar iof min sambo o min svärfar. älskar dom, dom är ju guld värda.
men va lite tråkigt i dag då jag fortfarande är i östersund o inte kan fira nån av dom men jag får ju träffa min älskling imorn.
men jag har ju det helt underbart här så jag ska inte klaga.
jag är ju helt förälskad i denna stad o alla människor (vet att jag sagt det flera gånger nu kanske börjar bli lite tjatig men de e ju sant)....
pontus ringde iaf micke o önska grattis på farsdag.


så imorn ska vi åka hem till stockholm ska bli jätte skönt.
men så vi ska ner på stan så jag får väl köpa nån farsdags sak då.
eller nått.

prata med min älskade svärmor dom skulle ha julklapps dragning idag så man får väl se vem jag fick då.
å nytt för i år är ju att vi är en ny vuxen i familjen så det ska ju bli jätte roligt.

denna dag har gått jättefort.
pontus vakna åtta vi gick upp kolla på tv o åt frukost åkte till Lotta o Mattias för att jag ska ju sova över här inatt.
va ute lite gick in pontus sov satt o lekte sen va det helt plötsligt middag o sen lekte dom lite till innan dom skulle sova. å nu sover ponta o jag ska oxå lägga mej för imorn blir en lång dag.

kramisar lololize


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0