jul pyssel utan barn och flera sjuka barn.


ikväll va jag på julpyssel i tungelsta kyrkan utan barn jätte mysigt va det.
jag hann göra alla julkort jag skulle göra pluss att jag gjorde tre små kotte-tomtar som jag ska hänga i en krans jag ska göra av granbarr. så himla pysslig har jag blivit kan jag säga jätte mysigt..
jag, karro, ML och åsa åkte ihop va så himla kul.
alla gjorde så himla fina kort o tomtar ville inte att tiden skulle ta slut ändå höll vi på från sju till halv tio men vi hade kunnat setat där ännu om man kunnat.
man fick ju sån insperation av alla andra som höll på oxå så hade man ide-torka så va det ju bara att "härma".


en öppnis fröken som va med på pysslet sa att det går jätte mycke vattkopper.
jag vill ju att pontus ska få det så jag är bara glad om han får det nu.
åsas eddie har ju fått de men han va för dålig idag för att ses men vi kanske ses nån annan dag i veckan så att han kan smitta pontus.. hehe lät grymt..
men alla barn är ju så himla snoriga nu så man vet ju inte vem som e frisk eller vem som är sjuk. pontus är iaf hemma från dagis nu mestadels det tycker jag är ganska skönt så jag får mer tid med han plus att man kan ju hitta på massa skoj med honom.
tänkte iaf gå på öppnis imorn vid nio tiden.
så det är bäst att gå o sova.

kramis lololise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0