vad önskar du dej av tomten??

ja då har man vart sjuk igen då är väl fjärde gången på bara några månader.
hade feber igår men känner mej bättre idag.
hoppas att jag blir änu bättre tills imorn. ska ju på uga möte då.
jag kan inte fatta att de e så himla svårt att få ett jobb. jag önskar det jag hade ett jobb nu så jag inte behövde känna mej så himla stressad hela tiden.

idag baka jag för första gången själv gjorde lussebullar nån dag i veckan tänkte jag göra lussekatter.
vanliga bullar måste jag hinna med oxå för barnen fyller ju snart.
kolla i almanackan idag är det exakt en månad kvar till julafton o jag har inte köpt en enda present så himla konstigt jag brukar ju vara klar vid det här laget. men men..

jag önskar mej iaf en ny kamera av tomten va önskar du dej??

kramis lololize

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0