vem kom på att bygga städer på ett berg???

ja en helt vanlig torsdag eller vad??
nee tror inte det.
jag sitter vid Lotta o Mattias data uppe i norr eller i östersund iaf...
jag har blivit förälskad i denna stad o jag kom hit för första gången i mitt liv i tisdags, kl 14.08 klev jag av tåget från stockholm.
hur ska man kunna beskriva denna vakra stad för att alla som inte vart här ska kunna förså.
denna mysiga stad ligger på en bergsslutning o denna stad finns det fler backar än i någon annan stad.
jag kan förstå om folk trivs här det skulle jag oxå göra.
om min svärmor hade velat flytta med hit skulle jag kunna flytta. =)
men jag får njuta för fullt nu innan jag ska åka hem på måndag..
på lördag ska ju Neona döpas i en jättefin kyrka som ligger utanför köksfönstret.
alla här uppe är så himla trevliga.
speciellt Lottas syster AnnaLena hon kom o hämta mej o pontus vid tåget.
dom är så himla lika det märks att dom är systrar dom pratar lika mycke o är lika glada,
vi har vart ute varge dag nu o det är så skönt att gå promenader men norrlands luften börjar ta sej nu är så himla trött men är ändå skönt sover jätte bra här uppe, men har ändå lite hemlängtan eller kanske hemlängtan utan jag skulle va glad om micke va här oxå, gillar ju inte att va ifrån han så länge.
ne nu ska jag vila lite innan pontus vaknar,
kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0