lat

en helt vanlig dag eller??
jag sitter o äter kladdkaka o lyssnar på raubtier små plockar lite
ska snart gå ut med alla sopper har säkert fem påsar har rensat kylen o skafferiet..
min älskade son har ju fått en kort lek av farmor o farafar o alla dom korten spred ha ut på vardagsrums golvet igår så dom måste jag ta upp o alla bilar han släpa in dit.. så kanske jag kan dammsuga idag..
jag har mycke jag vill göra men jag vet inte jag är lat känner jag. barnen är på dagis o skolan o jag är sj hemma o det är jätte skönt jag njuter i fulla drag men jag blir lat av det...
men idag måste jag göra nått kan inte ligga på soffan en hel dag till jag har mycke o göra innan nästa vecka o så vill jag ha städat inför helgen för micke ska bort o jag ska va sj hemma med iaf pontus får se om eric blir hemma oxå micke sa att det beror på hur han sköter sej han gjorde o sa massa dumma saker igår...

nee nu ska jag vika tvätt o ta en disk o ta ut sopperna.
varför är det så himla jobbigt att slänga sopper???
o jag ska väl inte klaga vi har ju faktis soppnerkast kvar än så länge iaf..

men skit samma

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0