påsk???

varför firar vi påsk???
asså jag vet allt det där med jesus o så men helt allvarligt hur mång idag firar för religös mening??
jag har hur mycke fråger som hellst men vem kan svara på dom??
visst man får ju en anledning att träffa släkten o att äta god mat speciellt svärmors mat.. :)
men jag tänker inte säga glad påsk som alla andra för va fan är det man ska va glad över???
att man är ledig kanske....


nee nu vakna min lilla prins som är hemma idag från dagis för att dom hade 12dag så han fick va hemma med mej..
han är säkert hungrig för det är jag iaf vi har inte ätit lunch än för han somna vid tolv o då hade jag tänkt att börja göra mat..
men men skit samma nu är han ju iaf vaken så vi kan äta.. blir nog kyckling o pommes...
dom säger på dagis att han kan äta ganska bra med lunch o när dom äter mellis men hemma så äter han ju inge bra hur kommer det sej??

men aja puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0