påsklov

jaha då hade jag påsklov då.. ååå skit tråkigt..
barnen får faktis va på dagis mån, tis, ondag för att jag ska få lite ledigt
för att jag ska stordtäda o plugga lite hade jag tänkt...
men dom är ju iaf lediga tor-måndag måndag är ju röd dag oxå så dom får ju långhelg..
så jag har inge dåligt samvete för de iaf..
så måndag (idag) ska jag plugga lite o bara sitta i soffan o inte göra nått
men nu börjar ju kl bli lite mycke så snart ska jag iaf hämta dom..
tisdag (imorn) ska jag bara plugga hela dan skit tråkigt men behövligt..
ondag ska jag tvätta mellan 10.30-14 o samtidigt ska jag stor städa hemma..
det blir nog jätte bra.. sen får vi se va jag o barnen ska göra på torsdag då dom är lediga o micke jobbar.
så ser min påsk vecka ut inge kul men iaf...
hur ser din vecka ut då???

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0