....

hellluuuu...
jag sitter o pratar med min svärfar i telefon samtidigt som jag skriver så det kanske kan bli lite knasss...hehe
jag sitter o beklagar mej för att när jag ringde runt till olika skoler idag så va 2 av 3 helt störda i huve o va as muppiga..
nästan så att jag inte vill söka till skolan i sommar.. hur bra e det då??
svärfar blev lite sur..  inte på mej utan o på dom jag singde till..
det är konstigt att det aldrig kan gå bra för mej.. måste hela tiden gå åt andra hållet mot man vill...
men jag ska skriva ett personligt brev om varför jag vill söka som jag ska lämna in på komvux imorn..
åååååå

nee nu ska jag göra ordning barnen för sängen..


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0