vår

jag är fortfarande inte frisk men snart kanske.. hmm
men nu har pontus blivit dålig igen ist.. aja vi får väl bli friska senare ist..
men men jag har PÅSKLOV nu skit skönt.
men barnen ska få gå på fritids o dagis lite nästa vecka så jag ska få va lite själv
så jag kan städa hemma o bara vara.
jag vet att ni är några som tycker jag är hemsk som gör så men helt allvarligt
det skiter jag i....
för jag är aldrig ensam o nu när pontus är sjuk är han ju efter en som en igel...

nee nu ska jag bara vänta på att pontus ska vakna sen ska vi ta en promenad i solskenet..
idag är det vår ute..

puss

Kommentarer
Postat av: Helena Höie

Skit i vad andra tycker. Du vet bäst vad som är bäst för familjen!

2009-04-05 @ 15:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0