vilken härlig dag

hej hej

idag va sarorna här med barnen..
sarahW hade med sej sina två barn alexandra o leon..
saraB hon hade med sej sin mage ;P den börjar bli stor nu det är ganska roligt att hennes bebis är beräknad 090909...
sen va det jag o pontus...
vi åt lunch ihop o lekte lite inne, innan vi gick ut i det fina vår vädret o lekte i parken...
pontus han sprang omkring som vanligt o ville göra alla saker på engång...
vi hade det jätte mysigt tycker iaf jag..
när dom gick hem så gick jag o pontus in o kolla på film o nu väntar vi på att maten ska bli klar så vi kan börja vår myskväll på riktigt..
våran meny för kvällen är potatisgratäng med kyckling o sen ska vi göra popcorn o ta fram sesampinnar o chips o kanske blanda ordning lite saft.
sen så hade jag tänkt att vi skulle sätta på nån rolig film kanske kungfu panda eller nått vi har redan hunnit se på surf´s up..
just nu när vi väntar på maten så sitter pontus o ser på teletubbies det tycker han är roligt...

nee nu har jag inte tid att skriva mer..

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0