fghnmhnjf

joo men visst du..
nee jag är lite trött, har vart jätte mycke hela denna vecka skit jobbigt..
vecka som kommer är inte lugnare den..
vet inte varför jag tar på mej så mycke jobb skulle ju kunna bara va hemma med barnen o mysa men blir så himla rastlös..

både igår o idag så håller jag på att storstäda inge kul men behövligt..
känns lite sorgligt för jag har slagit in pontus bilbarnstol o stora vagnen dom ska ner i källaren..
men han är ju stor nu.. *fäller en stolt tår*

men micke han va hemma o hjälpte till lite igår men hela dan idag kommer han va nere i nynäs o mekka bil..

nee nu ska vi kanske äta lite frukost så vi orkar städa sen...

xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0