IKEA Prinsen Bussen Feber

Idag va jag på IKEA med Sarah..
Ganska skönt bara vi två så vi hann prata och bara umgås bara vi två utan ungar och killar..
Det va väldigt mycke folk där..
Köpte ett överkast i hopp och tro att jag ska börja bädda sängen..
(man kan ju alltid drömma)
Å det blev en ny ugns-form och lite nya ljus men annars va jag mest med som smakråd till Sarah som köpte nytt köksbord och stolar..
Det va en ganska lugn dag men blev helt galen då busschaffören på väg hem från IKEA slängde ut alla i fruängen.
Fick vänta på nästa buss och frös hur mycke som hellst..

Imorn fyller min lilla prins 3år det ska bli jätte kul..
Men vi ska fira honom på söndag då kommer lite vänner och släkt.
Vi ska vara i ösmo hos svärisarna.

Men just nu ligger jag i sängen och kollar på film och har feber och känner att en förkylning är på väg.
Den där stunden i kylan i väntan på bussen bidrog till detta..


Hoppas ni får en fin kväll..

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0