plugg och mys helg

Idag har jag haft möte och bara tagit det lugnt..
Imorn blir det skola och mycke plugg.. Sista dagen vi har på oss att bli klara med vårt grupparbete..
Biologisk mångfald..
Sen är det iaf en ganska lugn helg..
Lördag så ska jag och micke lämna ungarna i ösmo och åka till heron och kolla på bio..
Söndag så har vi tvättstugan och det blir att stor städa för vi kommer ju inte hinna klart det idag eller imorn för jag måste plugga..

Nee nu ska jag plugga och kolla mina papper om jag behöver mer info om min gren på den biologiska mångfalden.. jag har om biologisk mångfald i skogslandskap.. mm visst låter det roligt..
jag ska ha om arter: djur och växter..
Jackis har den andra delen.. Hoppas bara att det är fler än jag som gjort lite hemma så det bara är det sista kvar imorn..

Men hoppas ni får en bra dag eller kväll kanske man ska kalla det..

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0