fredag sjuka barn o massa tvätt

åååå äntligen fredag..
men jag har ett skolarbete som måste va klart på måndag... tråkigt..
men jag tänkte plugga på söndag för ikväll ska jag o micke ha mys kväll...
vi hinner inte fira kärleksdagen imorn för vi ska städa o vi har tvättstuga mellan 14-17.30 sen har hela dan gått innan vi är klara med allt plus att barnen är dåliga...
pontus är jätte förkyld o lite varm har inte hunnit ta feber på han än, men eric gick o la sej nu efter maten med feber o han hade ändå sovit i mer än en timme innan middagen... hmmm inge kul inge kul..
jag tycker det är konstigt att skolan o dagis inte ringt o sagt att dom va dåliga.(dom va faktis inte alls så här dåliga när jag lämna dom i morse båda va snoriga o lite hostiga men mer va det inte)...

aja nu ska jag gå o plocka lite..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0