jag o pontus åker hem till nyköping nu på sportlovet

idag är det fettis dagen hoppas ni inte glömmer det..
jag o ponta dela på en semla. mmm dott mamma dott, sa pontus hela tiden.
kom en liten tår när den va slut.. lut mamma lut o så sträckta han ut händerna.
jag o pontus har packat klart nu inför resan hem till nyköping.
jag har berättat att vi skulle åka till momor micke o moster emily o att vi skulle hälsa på jenny o matte o kanske några till.
då sprang han in o hämta sin dagis väska o fyllde den med bilar sen va han klar.. haha han är ju bara för söt.
jag fråga han om han inte ville ha med sej blöjor välling o lite kläder oxå då fick jag ett rakt NEJ
men sen smög han iaf in i köket, bälling bälling o peka på skåpet.. han hämta en blöja, titta böja sa han stolt o packa ner den oxå sen va han klar. jag fick packa resten men va iaf glad att jag slapp packa bilarna för det blir ju bara fel tycker han
för tar jag en bil o lägger den i väskan så är det bara nej mamma nej o så plockar han upp den o lägger ner en annan så kan vi hålla på i flera timmar..
kl är inte mycke men jag är helt slut pontus vakna vid fem i morse tror jag men vi gick inte upp fören halv sex..
så klart skulle han se på bilar men men jag fick iaf ligga o vila på soffan en stund nu ska vi äta lite lunch o skynda till pendeln så vi hinner med tåget..

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0