puss puss

jaa hade en jätte mysig kväll igår..
marion kom över på middag o kolla på melodifestivalen.. helt rätta låtar kom ju med.. (tycker jag)
jag röstar alltid när en kille har rosa o man blir ju aldrig besviken på andreas o tjejerna tycker jag..
vi satt o drack lite vin o prata MASSOR..
så idag har jag lite ont i huve..
hade så himla kul igår....

mina killar ligger o sover middag nu.. så jag tänkte att jag skulle gå upp o ha lite egen tid men hamn här.
ska lägga mej på soffan o kolla på nån film o kanske göra lite matte..
har ju tvättstugan vid 14-17.30 så måste snart plocka ihop till det oxå...

men ha en jätte bra dag..
lööve you allllll..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0