frågor

ALLMÄNT...
Namn: Louise Westling
Piercingar: ja
Tatueringar: nej
Längd: ca 170cm
Hårfärg: svart brun (just nu)
Är du kär i någon: Ja, micke
Önskar du att du bodde någon annanstans: samma lägenhet i ett annat områda skulle va bra
Tänker du på självmord: nej
Tycker andra att du är attraktiv: eeee vet ej
Vilket shampoo använder du: pärlglans
Vilken parfym använder du: puma, addidas
Vad är du rädd för: mycke
Gillar du att tvätta: ja
Gillar du Berg-och-Dalbana: nej

SENASTE...

Film du hyrde: robert gustavsson
Film du köpte: nån disney film
Låten du lyssnade på: björn gustavsson, låten till carina berg
Låten du hade på hjärnan: imse vimse spindel
Låten du laddade ner: bob dylan
Personen du ringde: micke
TV program du tittade på: musses klubbhus på disney chanel
Personen du tänkte på: mamma
 

FAVORIT...
Mat: tonfisk sallad
Låt: pink, so what
Sak att göra: leka med bilar med pontus
Sport: spinning, core
Dryck: bubbel vatten, naturel
Kläder: mjukisbyxor, mickes tröjor
Film: tranformers, hich school musical filmerna
Bil: saab
 

ANTAL...
Gånger du varit kär: 3
Gånger ditt hjärta brustit: 500000000000000
Hjärtan brustit på grund av dej: hmmm några gånger
Gånger ditt namn varit med i tidningen: vet ej
Ärr du har på kroppen: för många

SENASTE...

Bok du läste: emma, mias dotter
Personen du fick mail av: csn
Personen du fick brev av: haninge kommun
Personen du fick sms av: marion
Gången hela din familj åt middag tillsammans: förra helgen då hade vi eric oxå...
 

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: sovit o kollat på film
Var det kul: jaaa jätte mysigt
Hur tidigt stiger du upp: det är olika varge dag men vardagar då jag ska till skolan o lämna barnen på dagis o i skolan så går jag upp 6.15
Gillar du att slåss: njea men måste jag så duckar jag inte
Vad ska du göra ikväll: städa o tvätta

Är du seriös: hehe jaa kan väl hända
Vad är du allergisk mot: laktos, kött, människor med dumma frågor
Var har du ont: i ryggen
Använder du hårspray: nej
Kan du stå på händer: nej
Favorit serie: Bones, navy cis

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: hmm inget av det
Gillar du ketchup: jaa det funkar
Är du glad nu: javisst
Var du glad igår: ja
Känner du någon som jobbar på sjukhus: japp
Vad dansar du till: barnens favoriter
Stockholm är: i mitt hjärta
Göteborg är:  staden gud glömde
Kan du sjunga: ja men jag vet inte om du vill höra
Mer värt än guld:  min son

Spaghetti eller Makaroner: spelar ingen roll smakar likadant
Ett land jag helst vill besöka: jag trivs bra här i sverige
Sparar till: ett körkort
Väntar på:  det ska bli måndag..
Pålägg som gäller: marmelad
Dagens dryck: vatten och massa oboý


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0