vilken dag

åå jag är något trött har inte kunnat sova på flera nätter..
somna väl vid två eller tre inatt vakna sju eller pontus va uppe mycke tidigare o jag vakna stog han brevid mej med en banan helt galet. jag la han isängen igen o han somna om jätte fort. micke hade inte ens gått upp så det va jätte tidigt iaf..
jag har världens jävla mensverk idag eller jag har haft den i tre dar nu.. så jävla jobbigt..
jag gick o lämna pontus på dagis gick hem o åt frukost nu ska jag ha tvättsugan vid 10.30-14.00 efter det ska jag till min hjärt läkare vid globen 16.00....
det är inte så mycke tvätt o det är ju jävla skönt men jag måste ta fram en väska o packa inför resan imorn till nyköping..
nu svär jag så där mycke igen de e ju inge bra men men orka bry sej.. idag är jag på jätte jobbigt bitch humör..
vill inte tvätta vill inte städa vill inte packa varför kan de inte bara hända av sej sj????
i mitt nästa liv ska jag va så rik så att jag kan a en anställd som tvättar o städar o allt sånt åt mej.. hehe
nu ska jag lägga mej på soffan o vila innan tvätten ska tas..

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0