13minus o nästan sol

vilken härlig dag!!!
det är 13minus ute men va fan...
jag är barnfri hela dan o micke är inte heller hemma så de e så nice...
men som alltid bråkar internet är lite trött på com hem...
titta lite på björn gustafsson innan jag tog tag i köket o pontus rum...
vadå kaos.. men men hans ursäkt är iaf att han är bara två men kollar man in på mitt o mickes rum kan man ju bli mörkrädd... hehe

jag hade nog lite förhöga förväntningar nu när pontus fått egen säng o trodde ju självklart att han skulle tycka de va jätte kul o vilja sova i sitt rum i sin nya säng för stora killar men neeee inte han vill ligga mellan mamma o pappa som alltid.. så jag stälde in resesängen i rummet för att inte behöva ta upp spjälsängen igen.. vill ju så jätte gärna få ut spjälsängen från vårt rum så man kan göra årdning där inne som vi vill ha det men sen har vi bara skötbordet kvar där inne men de stör jag mej inte så mycke på..

men jag lovar jag ska snart ladda upp bilder hemifrån som jag lovat..

pösssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0