jaa men idag händer det mycke..


men jag måste bara säga den som skickar sms vid 7.25 asså folk sover.. eller gjorde iaf..
så självklart vakna jag till då o blev jätte pigg gick upp o fick för mej att färga håret.. hehe
gick faktis bra..
ska åka o möta jenny vid ikea senare o kanske gå där inne o kolla lite, måste till hm oxå o kolla på lite kläder till micke.
han fick ju presentkort i för flera månader sen men har fortfarande inte handlat så jag tänkte göra det år han idag.
micke har pontus hela dan idag för senare ikväll ska jag ha tjejmiddag men dom kommer hem o sover.
för det är alldeles för jobbigt när ponta är så här o ta han sj en hel natt..

nee nu blir det en snabb duch innan bubbis o snuff vaknar.

kraaaam


(sätter in en bild senare på mitt ny-färgade hår ;)....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0