kaos i lingonskogen

det är kaos hemma ska ställa mej o ta en disk  nu våran diskmaskin har lagt av igen fattar inte varför den vägrar funka ibland, sen låter man den stå bara i några dar sen funkar den j*vla maskinen igen.. har nyss satt på en maskin tvätt har ju inte tvätt-stuga fören nästa helg o jag har inge rena kläder o det hände en liten olycka igår när pontus satt på dom ny tvättade kläderna.. inge kul alls.. för mej... som tur va det bara två tröjer som jag är tvungen att tvätta om..
dammsugning måste jag göra när pontus är vaken men tänkte torka golv o dammtorka lite när pontus somnat ikväll.

micke körde ner eric till ösmo o dom skulle åka hem till anna o cristian för att både cristian o lucas har fyllt år, svärföräldrarna kör hem han sen...

skolan är stängd imorn men vi fick lite läxor att göra som jag oxå måste hinna med..
jag tror att mamma kommer imorn oxå det ska bli jätte roligt..

jag fyller om två dar är jätte nervös vet inte varför men men...

kram

Kommentarer
Postat av: Kim

Grattis på födelsedagen. :D

2009-01-20 @ 12:09:23
URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0