pontus är 2år nu o det är ett nytt år..

min bubbis fyllde 2år igår!

31/12-06  kl 11.47
47cm 2,290kg
*~~*
31/12-08
92cm 13,535kg

fatta va tiden går för fort känns som igår han va liten som en ärta...

vi åt middag hemma hos owe men sen åkte vi hem jag sov en stund innan jag vakna av alla raketer som
dom höll på att skuta i minst en timma efter tolv slaget...
de lät som om hela vårt kvarter höll på att rivas..
det va fint iaf..
det roliga va att pontus vakna inte ens när de va en grupp ungdomar som sköt smällare utanför balkongen...
men nu är det äntligen över allt..

nu är det bara helgen som väntar..
fredag kommer folk från nyköping o firar pontus.
löradg kommer mickes släkt o firar pontus o eric.
söndag kommer resten av alla kompisar o firar pontus..

så jag ska redan nu börja stor städa...
vilket bra sätt att börja det nya året.. hehe..

hoppas alla hade en lika mysig kväll som jag hade...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0