sjuk men har fått ny mobil

ja då va det min tur nu då... hmmm gillar inte att va sjuk..
feber o ont i halsen o bara allmänt ont i kroppen.
men va i skolan idag iaf vill inte få mer frånvaro.. så vi hoppas att pontus håller sej frisk nu iaf EN hel vecka...

mötte upp micke i haninge centrum efter skolan åt en snabb lunch på mcdonalds.. gick sen in i tre butiken o kolla lite hämta ut en ny mobil o byte abonemang. (fast har samma nr) så nu ska det bli billigare säger dom.. mmm vi får väl se...
men den här gången band jag mej bara i 18månader..

va o gjorde ultraljudet idag på hjärtat o läkar sa att det såg normalt ut fast jag har lite hög puls..hmm va menas med det då?? får se va dom säger när jag ska dit den 23februari..
efter jag va klar hos läkaren så gick jag runt lite i globen centrum o handla lite kläder =)

åkte hem o tog pontus.. micke gick ut med angelas kille klas dom skulle in till tyrol vid grönan o gå på bandit rock awards.. jag skulle ju oxå med jag hade oxå en biljett men men är man sjuk så får man inte följa med..
men jag o pontus har iaf haft en myskväll kollat på BOLT en ny teknad film som vi ladda ner igår,.. åt lite godis o sen slängde jag han in i säng vid tio i åtta...

sä nu sitter jag här o kl är åtta ska väl snart äta hade jag tänkt kycklingen är iaf i ugnen sen är det en bra film på trean ikväll tror jag om jag orkar sitta uppe annars somnar jag väl på soffan som jag brukar göra varge kväll.. hehe

kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0