fuck offfffff

ååååå jag vet inte vad jag ska göra..
skulle vilja mörda nån....
va ju på sjukan med pontus i fredags o dom sa bara att de e nog bara ett virus det är bara o vänta ut...
ungen har gått sammanlagt 5dagar sen det här året börja sen har han bara legat hemma o vart sjuk..
min son lever på isglass just nu hur bra kan det va????????
så jag tänkte att idag får de va bra så jag gick till bvc o hade jag inte rätt eller hade jag ungen har gått ner 1½kg de e som en vuxen skulle gå ner ca 15-20kg på TVÅ VECKOR!!!!!!!!!
så bvc sa att jag ska till vc imorn o kanske få hjälp eller vad!?
får väl se va dom säger på handens närsjukhus som jag tänkte ringa imorn för dom har vi ju gått till förut..
jag får inte min son att äta försöker muta med allt han vill inte ens ha pommes eller choklad som annars är hans favvo...
jag vet ju att jag har en son som är väldigt infektions tjänslig men asså min son måste ju ha samma rätt att få gå till dagis eller dagmamma o få leka med sina kompisar utan att bli sjuk hela tiden.. eller!?
kommunen dom är ju inte till nån hjälp alls.. man får nytt nr hela tiden o så skickar dom en bara vidare.. dom vill inte ta ansvar för några fel som kan göra att dom får nått att göra..
åååå blir så jävla arg...

ne nu ska jag gå o lägga min lilla sjukling.. han har väl den oturen att inte få gå på dagis denna vecka heller.

kram

Kommentarer
Postat av: Kim

Nej stackarn hoppas han kryar på sig snart. Inte kul att gå hemma hela tiden heller. :/

2009-01-26 @ 17:46:14
URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0