jag ska börja plugga, pontus sjuk, o pontus nya sopbil.

i fredags fick jag svar imorn börjar på södertörns folkhögskola...
äntligen ska jag få plugga så jag kan gå min utbildning..
men först 1½år för att få upp mina betyg..
hade lixom ingen ork på gymnasiet o så hade jag det ju inge bra hemma då heller..
men nu äntligen det pirrar i magen som det gjorde när man skulle börja i ettan när man gick med mamma i ena handen o sin nya skolväska i den andra.. alla mins väl sin första skoldag.. jag gör det iaf... den bästa dagen i mitt liv..
så pontus ska börja gå fulla dagar på dagis nu o börja gå hela veckan hoppas det går bra.. han har ju var hemma mycke med mej nu..

men jag o micke vakna i natt att att vi trodde pontus skulle tappa andan han hade fått krupp så nu är micke med pontus på sjukan får se va dom säger.. jag klara inte riktigt av det där med sjukan så micke fick åka själv idag för jag har inte riktigt kunna sova i natt låg o kolla på pontus så att han fick luft.. blir ´ju så himla nojjig när han blir sjuk o så..

pappa va här igår o fika han fick en sopbil som låter hur högt som hellst men han tycker den är jätte rolig.. han tyckte det va jätte roligt att morfar va här...


pontus nya sopbil


jag känner mej lite sliten..


kram

Kommentarer
Postat av: Kim

Kul att du ska börja plugga, det ska jag oxå göra. :)

vad ska du plugga till?

2009-01-11 @ 14:14:09
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Kim

Jaha okej, det ska jag göra i höst, eftersom jag vill ta studenten som sagt och jag behöver massa poäng därför går jag denna kurs som ger mig 650 p. sen ska jag i höst läsa, sv a+b, religon och allt som jag behöver för slutbetyget sen kanske det blir lite högskola. :) jag vill hålla på med datorer och det jag ska läsa nu är IT-Samordnare på Komvux.

2009-01-11 @ 22:10:42
URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0