folkrace sommar

jaha då va micke iväg o skruva lite på bilarna då..
han vill ju köra håga pokalen o måste få hiop svarte varg innan dess o svarfär har oxå köpt bil nu det blev en saab..
jag vet inte jag kanske oxå ska ta licens o börja köra lite då... hmm men vem ska ta ungarna o se till att gubbarna äter o dricker vatten o tar det lugnt.. jaa jag vet det låter som jag är deras morsa o att dom är under tolv men när gubbarna ska köra folkrace så verkar dom glömma vissa saker o micke stressar alltid upp sej (för ingenting)...
nee men jag hjälper gärna till med bilarna.. ska se om man kan få barnvakt den helgen så jag oxå kan få skruva lite va så länge sen (vill oxå)..
jag sitter hemma med ungarna men vi ska nog iväg...
idag är det iaf lite sol det ska bli jätte varmt.. så idag blir det nog stranden..
ska ringa micke nu o se hur det går för han..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0