grubblar lite för mycke

FÖRÄLDRAR:
är dom två personerna i ditt liv som stöttar dej i med- o motgång..
är dom två personerna som älskar dej trotts alla brister...
är dom två personerna som har lika höga krav på dej som sina föräldrar hade på dom (även om du inte nått dom så älskar dom dej ändå)
är dom två personerna som alltid finns där oavsett vad som hänt...
är dom två personerna som skulle riskera sitt eget liv för att du skulle må bra o ha ett bra liv..

finns säkert fler saker en bra förälder skulle göra för sina barn...
synd bara att man inte får välja dom sj...

jag hoppas att jag ger mina barn en bättre uppväxt än vad jag hade.. jag vet att min mamma gjorde vad hon kunde..

rip mormor du är älskad o saknad önskar att du hade fått några fler år på jorden...
jag är glad att jag fick ha dej 18år i mitt liv..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0