sköna semester

detta va mickes sista vecka innan han ska ha två veckors semester... skönt...
har längtat lite att bara kunna va hemma med killarna...
när micke börjar jobbet igen ska ungarna oxå börja på dagis.. fast jag ska va hemma två veckor till innan skolan börjar..
vill va lite sj o kanske kunna plugga lite..

men denna helg ska micke va nere i ösmo o fixa lite till med sin folkrace bil (måste bara säga att det va jag som vann den bud givningen så den är väl min oxå..)
sen ska han nog hjälpa till o byta panel på altanväggen...

så jag o ungarna ska bara va hemma idag o städa jaa jag vet att det är jätte fint väder ute idag men vi behöver städa iaf så det går före då kanske vi har hela helgen på oss att hitta på bus....

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0