fredag kväll

jag sitter här i soffan med min lilla data jätte roligt...
har laddat ner lite skol grejer så att jag kan göra klart arbetet till nästa fredag så vi kan ha vårt föredrag...
tänkte sitta o göra klart allt..

har vart hos marion idag kom hem vid åtta  så det blev en lång dag idag med men det gör inge.
jag känner att jag har fått en bra kompis i marion inte bara klasskompis..
vi va ju ute på äventyr igår men idag satt vi hemma hos henne plugga..
jag o marion ska hjälpa varandra i helgen o städa hon kommer hem till mej imorn(lördag)  o så ska vi hem till henne på söndag o städa...


men nu ska jag sätta mej o kolla på 5:an hehe tjejfilm..

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0