halvt barnfri

jo denna vecka har hänt mycke o det är bara onsdag idag..
min älskade katt miss-maya började kissa blod så vi fick åka in med henne till sjukan.
dom kom fram till att hon har kraftig-urinvägsinfektion så hon har fått två olika medeciner som hon ska äta.
mina nerver klarar nett o jämt av att pontus alltid är sjuk men sen ska katten gå o bli dålig de e lite värre.
börjar bli van med att pontus är sjuk o man vet oftast vad man ska göra då oxå. men maya jag kan inte minnas när hon va sjuk om hon har vark sjuk jag vet att hon fick en salva en gång för hon hade utslag men mer än så tror jag inte vart.


jag va hemma idag med pontus men nu ska farmor o farfar ha han i två dar så jag kan gå i skolan o micke jobba men det går ju ofta bra mest är det ju farfar som ska ha han..
vad skulle vi göra utan mickes föräldrar dom är guld värda.
så nu ska micke sova med pontus nere i ösmo två nätter lite tråkigt men eric o maya är ju hemma iaf..



nu ska jag njuta av att va halvt barnfri o ligga på soffan o bara glo på tv...


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0