lessen

jaha då va jag sjuk då..
har legat på soffan sen i lördags natt.
kan inte prata hostar hela tiden har feber. men idag är det bättre men ändå inte bra.
har ringt VC för dom måste ju hjälpa mej...
tog nyss febern har fortfarande 38.3grader jag hade ju 39.5 igår det va inge kul alls..
vill ju till skolan får inte va sjuk längre.. min procent kan inte alls va bra längre.
o hemma ser det ut som hej kom o hjälp mej. det känns som om micke väntar på att jag ska bli frisk o ta det då.
blir faktis lite lessen det känns som det alldtid är så när jag är sjuk eller är borta.
o han har blivit så jävla grinig o säger man någe så det svar man får tillbax är bara du e ju inge bättre.
man känner sej ju inte som någe bra mamma eller nått annat heller.
nee nu blir jag bara lessen. måste lägga mej en stund


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0