skola

jaa jag vet jag har inte skrivit på över en vecka förlåt..
men jag har haft lite att stå i pontus som ständigt är sjuk tar all min kraft just nu o ändå måste jag ha lite kraft över till skolan.. men men

o jag har igentligen inte tid att skriva nu heller för jag ska åka till skolan tidigt för att idag har jag o marion svenska föredraget med power point o allt o jag måste träna lite på min text.

jag har för övrigt klarat mej väldigt bra från alla sjukdomar här hemma peppar peppar ta i trä.
är bara lite förkyld.

neee nu fick jag ett mess av marion hehe
*hör och häpna fick sova hela natten :-)
kliver upp nu (06,56) så jag hoppas jag hinner med bussen ;-)*

hehe så roligt.. jaa då kanske jag måste börja göra mej ordning så jag oxå hinner med bussen


tack för att ni läser allt meningslöst som jag skriver

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0