städ o film helg

jag o pojkarna börjar bli på bättringsvägen skönt tycker jag.. men pontus är fortfarande snorig men de gör inte så mycke.
han gillar ju sin puff iaf så han kan få medecinen..
jag har köpt "den blå lagunen" o jag tycker ju att de e en av dom bästa filmerna som finns jaa jag vet att jag har konstig film smak jag gillar ju oxå alla "high school musical" filmer.. jag är ett stort fan av "tjej" filmer i allmänhet..

pontus ligger o sover middag just nu skit skönt o micke är o handlar de e jätte bra.. så nu får jag lite egen tid innan allt börjar om igen...
jag o micke har städat hela helgen, börja igår (lördags) morse o stor städa... men är inte riktigt klara än men snart så nu är det bara lite små plock kvar sen kan man dammsuga o torka golvet...

aa nu ska jag lägga mej på soffan en stund
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0