en bra helg??

idag va vi på nationalmusset med skolan kolla på massa tråkig konst eller för mej är inte det konst men det vill jag inte ens gå in på för det kan bli ett väldigt långt inlägg o det orkar jag inte idag..

imorn ska jag till hjärt läkaren igen ska bara hämta ekg maskinen men det jobbiga är att jag måste åka till globen o sen tillbax till haninge kommer bara ha en lektion imorn för jag missar ju den första..

sen efter det ska jag o tjejerna i klassen till IKEA o shoppa lite. ska bli jätte kul..
vet inte än vad jag behöver men nått hittar man ju alltid.

på lördag ska micke ut på krogen o jag ska ha tjejerna från klassen över på middag o kanske dricka lite vin eller sara är ju gravid så hon får dricka cola o sarah dricker bara öl men jag o marion kan nog dricka lite vin.
vet bara inte än va vi ska äta...

nee nu ska jag diska o städa klart lite så jag slipper det imorn..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0