löv ju

jaa men det har hänt mycke sen jag skrev sist...
det har vart valborg då va jag o killarna hemma hos sarah o rikard med barn o åt middag..
senare denna helg har jag åkt med sarah till hennes bror o hans fru o hon fixa naglarna på oss dom blev jätte bra..
hon utbildar sej så det tog lite tid men de va det värt...
löööövvvvllliiiiiii !!!

idag ska jag med sara o kolla på barnvagn ska bli kul....

men just nu så har jag tvättstugan börja tvätta vid sju men kommer nog inte va klar fören två..
eller micke får ta det sista för jag tänkte dra mej mot brandbergen sen o möta upp sara....

nee nu ska jag fortsätta o gå en vända till tvättstugan o kolla hur det går med torkningen kanske måste snurra upp timern igen....

löv ju.....

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0