som vanligt är min familj sjuk

pontus fick ju krupp förra helgen o efter det har han vart ganska snorig men det blir bara bättre...
 men som alltid blir ju micke sjuk när pontus är det o han i sin tur smittar mej.
 igår kände jag bara lite i halsen men idag är jag tokförkyld o har feber tror jag..
pontus ramla ner från sängen igår kväll o börja blöda näsblod så han fick va uppe en liten stund eller
det blev ganska länge så han ligger fortfarande o sover är ju lite ovan med att han sover längre än halv sju, sju....
så jag vakna ju vid sju....

nee nu orkar jag inte skriva mer...
måste skriva massa annat innan jag inte orkar alls..

älskar min lilla son...
puss lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0