bio

Idag ska jag och Micke på bio *New Moon* har sett framimot att se den länge nu.
Men är fortfarande lite skeptisk eftersom jag tycker ju fortfarnde böckerna är bättre(engelska)..
Eller jag vet inte hur jag ska förklara, jag gillarju böckerna på ett sett och jag gillar filmerna på ett annat.
Edward, Jacob och dom andra ser inte lika dana ut i mitt huvud som i filmerna men Bella är sej ganska lik och filmerna är ju inte helt lika böckerna i handlingen.. Så jag väntar med iver på att vi ska åka och se den nu bara nån timme kvar innan vi ska åka och lämna mina små älsklingar hos Faster Anna, Farbror Cristian och kusin Lucas dom ska få va där och leka tror dom sen skulle åka hem till Faster Angela och Farbror Clas..

Jag är väldigt glad för att Micke har en sån fin familj.. Dom är väldigt lätta att älska..


Efter en vecka som denna så kommer jag behöva vila länge men den lyxen har man ju inte. måste ju plugga imorn (söndag).. Fler möten och mer plugg blir det ju nästa vecka. Vad jag är glad att jag fått igång nya datorn och min skoldator är tömd så nu kan jag göra vad jag vill med den oxå..

miss you..

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0