Flera dagar

Flera dagar har gått sen jag skrev sist..
Jag och Micke va på bio i lördags medans ungarna va hos sin faster och senare båda två fastrarna med familj..
Helt underbara, så lätta att älska..


De e ju onsdag och har redan gått tre skoldagar,
 men jag har tusan inte fått mycke gjort denna vecka känns det som.
Jag måste lämna in min engelska uppsats om "Obisity in the US" imorgon torsdag.
Är inte klar för fem öre tänkte att jag skulle försöka skriva lite idag men huvudet står helt still.
Vi hade säkert flera engelska läxor som jag glömt men just nu snurrar bara vårt TEMA arbete i mitt huvud..
Vil ju få det så bra som möjligt och det ska ju snart va klart.. Kan fortfarande inte svara helt klart på vad biologisk mångfald är och när man har Peter så blir man ju så nervös för de e ju verkligen hans ämne..
Men men de e bara att försöka när vi är klara så ska jag väl iaf ha börjat kunna förstå mera...


I helgen har jag en "dejt" med Cilia.. Hehe som hon kalla det..
Vi ska till heron och kolla på en film och kanske äta nått och bara snacka skit.. Va hur länge sen som hellst vi träffades och då hann vi inte prata så mycke heller..
Ska bli skönt att träffas och va barnfria.. Skönt att prata med en annan vuxen tycker jag.. Ser verkligen fram imot söndag kan jag säga..

Nee men nu ska jag fixa klart här och lägga Ponta.

xoxo love is not just a feeling is someting you do...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0