sova vem gör det!?

jag vet inte vad jag ska göra längre..
har så mycke tid att fylla men så lite att göra.. eller det kanske inte är sant men det börjar bli tråkigt att läsa samma böcker om om om igen..
när man bara sover ca 4timmar per natt blir det många timmar att fylla med annat..
så jag läser ju mestadels den tiden, men då man läser kanske tre-fyra böcker i veckan på ca 600sidor så blir det ju rätt tråkigt när det inte kommer ut några nya bra böcker..
va på bibblan igår med marion inte en enda bok hitta jag som jag ville låna..
jag börja ju läsa engelska böcker för några veckor sen trodde det skulle bli mer av en utmaning men nej då.. men böckerna blev ju iaf sjukt mycke bättre.
köpte ´the host av stephanie meyer´ igår har redan hunnit läsa några sidor, låg och kolla film i natt men vakna nyss med ett ryck fick ju iaf sova mellan halv två och tio i sex..
nu ska jag sätta mej i soffan med en kopp kaffe och min nya bok och vänta på att jag ska väcka barnen..

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0