förvirrad

Idag kom brevet!!!!
YEEY jag kom in.. Nu ska jag börja plugga språk..
Börjar med tyska och om det går som jag vill så kan jag börja med ett nytt språk om några veckor..

Hoppas bara att jag kommer in på dom två andra kurserna jag sökt till..

Jag är så förvirrad..

Jag är i en sån där fas då jag inte vet vad jag vill bli.. Känns bara skrämmande att tänka på att en dag måste jag verkligen sluta med att plugga och börja jobba. Har ju vart inne på att plugga ekonomi på unv. men jag vet inte längre jag skulle även vilja plugga språk, konst, litteratur.. Men va tusan kan man bli av det..

Jag är så förvirrad..

Jag fick min gymnasiekompitens när jag sluta på folkhögskolan i sommras och det är jag väldigt glad över, nu pluggar jag engelskaB, matteC, datorkunskap och ska börja med tyskan så snart som möjligt, väntar på att få reda på om man kommit in på rättskunskapen och våga tala(retorik).. Tänkte ta mej en vecka och kolla igenom vad jag kan tänkas söka..

Jag är så förvirrad..

Lyssnar lite på Johnny Cash så man kanske kan försöka tänka på annat än skolan för två minuter..

Har haft studie pass idag utan lärare så jag plugga hemma.. Så ska snart hämta monstret.. Ska gå till centrum och handla lite Mr.H kommer inte hem fören sent så det blir jag som står för middags tillagningen.. Så jag har ingen aning om vad det blir men ska gå och handla iaf har ju lovat monstret.P att vi ska äta popcorn idag..

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0