klorin

okej nu kan jag ju faktis inte skylla på nån annan än mej för killarna har ju inte sovit hemma..
det luktar klorin i hela lägenheten..

men jag ska förklara de va så att jag tänke i natt vid kanske tre tiden att jag kan inte sova va gör jag då, hmmm..
joo Lollo bestämmer sej för att jag ska lägga en tröjja med massa fläckar på i klorin så dom går bort.

lättaste sättet att få bort fläckar på vita kläder, det vet ni väl?!

aa iaf häller upp vatten i hinken och häller i klorin, lägger ner tröjan och ställer klorin flanskan på golvet halvt under bakaret (för vi har ju ett badkar med tassar inte sån där plåt hängandes framför som dom flesta har..)
är klar går därifrån.

vakna i morse aa då hade man ju glömt att sätta dit korken på flaskan. smartskaft..
så nu blir det att vädra, synd bara att det är så jäkla tråkigt väder..

----------------------
nee eftersom det regnar och jag fick ingenting gjort igår pga olika omständigheter, så har jag massor att göra idag.
ska börja med att tvätta lite och ta köket innan jag tänkte ge mej på kläderna i alla ikea kassar.
ska väl oxå försöka få lite matteC och datorkunskap gjort oxå..

xoxo lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0