lång dag tisdag

                                                               FÖRLÅT DÅ!!!!

Ja jag vet att jag inte har skrivit på länge.. men nu skriver jag ju,..

Händer inte så mycke just nu.. pluggar mycke resten av tiden går till att städa här hemma och leka med Ponta.. Men de e ganska skönt oxå.. För det är mycke studerande som väntar!!

Ponta är jätte duktig nu med toan och allt det.. förutom på dagis för där händer det minst en olycka per dag och dom vill få det att låta som att han fått bakslag men eftersom att det funkar så himla bra här och överallt annars så tvivlar jag på det.. jag ifråga sätter fröknarnas kompitens ibland, jag undrar om dom verkligen hjälper han som dom ska..
man betalar mycke pengar plus att man litar på att dom ska kunna ta hand om mitt barn dom timmarna han är där, för annars skulle ju jag lika gärna kunna vara hemma med han..

men men jag är på dagis jakt just nu kan jag säga.. samt att jag kollar runt om det finns nått annat dagis häromkring som jag vill byta till..

--------------------


jag har en ganska jobbig dag idag så det blev att vara hemma idag..
ligger på sängen med mina böcker, vill läsa alla på en gång men vet inte vilken jag ska välja..
igår kväll läste jag sveriges lagbok från 1980, mycke intressanta lagar som fanns/finns många byts ju ut mot nya och vissa skrivs ju om..

ska läsa lite om usa's politiks och lagars historia.
den bästa lagen dom har i usa är ju den som står i grundlagen (så den får inte tas bort eller göras om, den får inte röras helt änkelt)
*du får inte spela kort i ett brinande hus på en söndag!
undra vart dom fick den ifrån!?

------------------------

nee nu ska jag springa till apoteket en snabbis..

-----------------------

jag bara undrar tycker ni att det är konstigt att jag har hängt upp min pojkvänns fotbolls flaggor i vardagsrummet och i sovrummet?? jag har ju mina överallt, jag har ju inrett hela lägenheten, plus att jag har vart den som bestämmt hur det ska se ut och vart allt ska stå så borde han då inte få nån liten plats, eller hans flaggor är ju inte speciellt små men men jag har ju faktis köpt en av dom till han..
de e ju samma sak vi har ju en stor tavla i hallen på när han kör folkrace och rullar.. jag tycker faktis inte det är så konstigt men jag får tydligen inte medhållning av alla..


aa men ha en bra dag iaf

xoxo lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0